Min prins?

Häromdan var jag ute på min vanliga promenad.. Men den här gången regnade det och det var sent så mörkt var det verkligen!
Iaf, när jag hade gått några meter så hoppar en groda framför mig och ställer sig där och glor(?) Jag fick lite panik sådär för att aaa, små blöta slemmiga grejjer + jag, går faktiskt inte ihop :S Men den satt verkligen bara där och råååglodde på mej! Damn.. Jag var ialla fall tvungen att ta kort på den.. kom värsta nära och den vägrade flytta på sig. Då fick jag upp den här tanken: "pussa den! tänk om det är din drömprins" Ni vet, som sagor säger haha. Men asså, jag, pussa en slemmig groda? bakterier? haha. Nee va taskig jag är.. Dom kan inte hjälpa att dom ser ut som dom gör..

Sen när jag gick min promenad stötte jag på sammanlagt 7 stycken till!! Olika färg och storlekar. Shit asså. Och jag lovar, det va verkligen som att dom ställde sig i vägen för mig med mening!


Ser ni?? Den va ganska stor asså.. bruueehh..


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0