Så kass

.. jag är. Jag veet! Men har verkligen inte haft tid :( Plus att jag är sjuk nu så ligger för det mesta och vilar.

Mitt liv rullar på som vanligt. Mycket har hänt i mitt liv på sistonde, både bra & dåligt. Det kan vi gå in på lite mer någon annan dag.

Som dem flesta vet så börjar jag högskolan den 30:e Augusti. Jag kom in och jag blev överlycklig såklart :D Beteendevetare is the shit ;)
Har varit lite överallt den här sommaren. Bland annat Cypern, Trollhättan, Stockholm osv.
Allt har varit jättelyckat och på alla mina småresor här, så har min Anna varit meed :) Utan henne hade det inte vart så kul som det varit. ÄLSKAR att hon e så spontaaan! Därför vi gör sånthär. Älskar dig gumman

Nu om 2 veckor åker jag och två kompisar ner till Malmö - Gonna be bäääst :D Sen i höst blir d förmodligen Barcelona och sen till mitt vackra Chile

Nu ska jag kolla lite på tv men jag skriver lite senare igen!

Puss på er


Tell Me
Postat av: erica

Åh GRATTIS!! kul att du kom in på högskolan! jag har också vart sugen på beteendevetare men jag har inte läst nåt om betygskriterier å sånt, hoppas de blir roligt!

2010-08-18 @ 12:54:09
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0