Si mañana te vas, mañana te olvido..

Hello Hello..

Ligger i soffan och lyssnar sönder på massa aventura-låtar.. Shit asså deras texter är verkligen grova.. Dem får mig verkligen på andra tankar.. Eller asså dom får mig att inse saker mer och mer. Är så glad att jag befinner mig här idag. Ensam med min familj och mina vänner & inte i någon annans händer...


A veces deseo retroseder el tiempo y borrarte de mi vida.. Asi no estuviera yo aqui, hoy, con este dolor en mi corazon. Pero tengo fe. Tengo mucha fe y se que dios te va a castigar y eso me hace muy muy muy fuerte.



Tell Me
Postat av: Heidi

vad bra gumman att du tänker så, fortsätt vara tacksam för det du har <3 hallåå vi MÅSTE ses snart :( saknar dig!! men jag har så mycket plugg och ska vara i hultafors hela veckan eller till torsdag..vi kanske kan ses i helgen allihopa,för jag har inget inplanerat iaf :) Pussar <3

2010-08-23 @ 19:19:44
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0