160210

Hello sunshines!

Vad har ni för er? Äter semlor? För det e ju Fettisdagen idag va? Hehe.. Här på jobbet har vi fått en hel bricka full av semlor men eeeuuw.. Jag gillar inte semlor! För d första gillar jag inte grädde, för d andra hatar jag mandelmassa så orka äta? haha

Sitter o äter på min godispåse ist som jag vann nyss på jobbet :) Vi har lite tävling här nämligen.. För varje 2 sälj får man välja nåt ur vinnarhörnan haha :)

Just nu har jag iaf sålt tre änsålänge,, tur d för igår gick åt helvete för mej haha. Ville bara att kl skulle bli 19.40 så jag kunde sluta :P

Efter jobbet stack jag t stan o träffa en gammal kompis. Det hade tyvärr varit lite struligt mellan oss de senaste månaderna men vi möttes igår o pratade ut typ.. Vi gick t Campino o åt kycklingsallad medans vi pratade. Sen satte vi oss på Busstorget o fortsatte prata en stund innan vi åkte hem :)

Ikväll ska jag gå på bio :D Ska se "Farsan" Visst verkar den bra? Hans filmer ha varit så roliga innan så denna e nog definitivt oxå det :)

Nä, nu ska jag jobba vidare så vi hörs senare.

Puss och kram ♥





Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0