Måndag!

Heeej allihopa!

Min blogg har varit lite avstängd ett tag p.g.a att ja inte orkat uppdatera..
Men nu jääävlar ska dt bli ändring på det!

La precis upp lite bilder från förra helgens festligheter :) Ellosfest :) Men fler bilder kmr upp ikväll eftersom jag sitter på jobbet nu och har tyvärr inga fler bilder här..

Den här helgen bestått av lite meer fest :D HaHa

I fredags tog jag d luugnt. Zumra kom o hämta mej så drog vi t stan o sola o kolla lite :) Efter d stack jag o åt på Spice N rice me Anna och Elin :D <3
Sen kom papi o hämta mej o så va ja hemma fram till kl 22.00, sen körde papii mej hem t Sina :) Där spela vi massa kort, smoka, snacka lite skit och hade jätteroligt :) Åkte hem strax efter 3 så d blev en seeen natt :)

I lördags var jag bara hemma under dagen.. Tvätta lite kläder och städade :)
Runt kl 8 på kvällen åkte jag t sina där jag mötte killen oxå. Vi tre skulle nämligen ha tacokväll! :D
Hemma hos sina var två av hans kompisar igång o förfesta för fullt.. Dom skulle nämligen ut.. Och snacka om att man blev sugen?! Haha så sina sa till oss o hänga me och på två sekunder hade jag cider, vodka och shot framför mig.. Sina ville supa nån under bordet?! haha Så jag började dricka o dricka sen skynda vi oss hem t mej och ja bytte om o sånt.. sen åkte vi t stan :) Fulla o glada haha. Vi stack in till tonic där jag träffade min brors kompis som var vakt :D stog o tjöta me han en stund, sen gick vi in o shejka lite typ haha.

Sedan stack vi tbx t bilen där jag och sina drack ännu mer hha.. Vi åkte upp t viva, sen xoy och sen sluta d me att vi gick in på torget där vi satt o flummade över :D Haha sen åkte vi hem t sinaefterfeeeeest :D:D

Såå tack grabbar för en jätterolig kväll ! :) ♥

Nu ska jag jobba vidare.. eller aa försöka.. Jag e så jääävla trött :/

Puss o kram ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0