På söndag är det alla hjärtans dag!

Då ska man ta o fira med sina nära o kära, right? Och typ killen ska köpa rosor och choklad o annat fint t tjejen? Hahah ne skoja bara.

Jag är jävligt chockad! Har sett och hört många många killlar som värsta sitter o planerar och pratar om det! Whaat? Det brukar ju vara vi tjejer som tjatar om det.. Haha ne men tkr det äär så gulligt att killar anstänger sig:)

Jag minns förra året.. Jag va så suuur på alla hjärtans dag haha Så minns jag att jag va me en gammal kompis och jag ba - ALLA HJÄRTANS DAG ÄR ÖVERSKATTAT! Och hon sa - HAHAHA d säger du nu ba för att du för första gången e singel idag hahahaa

buhuuuu..


                                            Vad ska ni göra på alla hjärtans dag? :)



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0