I'm back !

Heello People =)

Hur e läget? Me mej e d fiint. Nej, att gå från 30 graders värme, sol, strand och massa människor till.. det här?
Hell no. It's not goood :( Men men life goes on.. bara 11 månader kvar tills man åker ner igen :(..

Annars så har min semester varit bra :) Har typ bestått av Sola, bada lite, roooliga äventyr som vii aldrig glömmer HAHA och lite fest :) Ska beskriva lite mer senare ..

Har inte kunnat uppdatera nååånting, vilket ja egentligen planerade, men får väl börja nu igen :)
För d första ska ja byta design o sånt. Min e ju gammal o torr nu :P Sen ska ja lägga upp massa bilder o sånt oxå.

Nu sitter jag på jobbet och ska ha möte alldeles strax.

Så vi hörs sen. Take care!

Btw, jävligt roligt att jag ändå hade såå många besökare under den här månaden jag va i chile, trots NOLL uppdatering haha =)

Jag innan jobbet igår, sliten som fan efter 24 timmars flygresa..


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0