Back on track!

Heej allihopa! ♥

Hur mår ni? Me mej e d helt okej.. Har äntligen blivit frisk!
Mina senaste två veckor har bestått av:


  • Början av en liten förkylning
  • Katastrof-feber
  • uppsvullna halsmandlar
  • Läkarbesök
  • ännu mer uppsvullna halsmandlar
  • Ännu ett läkarbesök
  • ÄNNU mer uppsvullna mandlar så att det inte fanns 1 millimeter mellanrum
  • Blev inlagd akuut, på infektionskliniken i typ 4 dagar. Höll på torka ut och fick massa dropp o skit.
  • Bättre hals, blev utskriven men åkte på en rejäl tandköttsinflammation
  • tandläkarbesök
  • massa massa massa smärta, tårar och penicilin.

Yepp, exakt så ha d varit. Katastrooof jag lovar! Levde på vatten och varma koppen (soppa) i över en vecka. Åt mat för första gången i fredags, fattar ni att jag va glad eller? Märkte ifs att magsäcken hade krympt rejält:O åt två tuggor o blev steeeenmätt!

Men nu mår jag som sagt bättre.. Tänderna och tandköttet gör ftf lite ont men behandling pågår..
Så sitter på jobbet nu.. efter två veckors pain! haha Annars ha d inte hänt så mkt mer.. har haft mina underbara vänner på besök, både på sjukhuset och hemma hos mej!
Tack allihopa ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0