Du har förstört mitt liv..

Igår va nog den värsta dagen i mitt liv. Allt du sa när du stog framför mig förvandlades till något helt annat en stund senare. Jag kan fortfarande inte tro d e sant. Varför va du inte ärlig o sa allt när vi va me varandra? Jag har gått runt o trott att du älskade mig.. Jag är verkligen blåst.. Dina ord har snurrat i mitt huvud hela kvällen igår, hela natten och hela dagen idag.. Just den sista meningen i d där smset .. Och att du skriver "fattar du eller" oxå.. NEJ ja fattar inte.. hur ska ja fatta? HUR? När jag verkligen trodde att d va tvärtom.. När ja verkligen trodde att du kände något för mig men att vår kärlek va omöjlig.. asså guuud, vet inte hur jag kmr klara det här.. Det här va droppen. Jag orkar ingenting just nu. Har gett upp helt o hållet.

Jag missade mitt andra jobb idag.. i morses.. och varför? jo för du fucka mej totalt. Jag kunde inte sova, äta, dricka lr nåt. Det enda ja gjorde va att torka min kinder.. Jag missade min chans på grund av dej. Jag har förlorat ALLT. Exakt allting och jag kmr aldrig förlåta dej för det..

Känns som att jag har så enormt mycket o säga .. och skriva.. men d kmr inte fram.. Jag har hamnat läängst ner på botten nu. Har ingen kraft att ens resa mig upp. Mitt liv e totalt förstört.. Och jag önska jag inte kände såhär.. Jag önska jag hade d lika lätt som du! Jag önska jag oxå kunde säga dom ord du sa till mej.. Men jag kan inte, för jag har ett hjärta.. och när jag älskar någon så älskar jag på riktigt. Det krävs mkt av mig för att ens kunna ge någon min kärlek, att ens kunna säga "jag älskar dig" eller att ens kunna ge dig min kropp. Men allt detta gjorde jag och därför betyder d att jag verkligen älskar dig på riktigt. Därför kmr du aldrig försvinna ur mitt hjärta. Även fast jag önska att jag bara kunde knäppa med fingrarna o så va du borta..

Jag Önskar att du bara kunde ta tag i mig, skaka mej och säga att allt detta inte händer. Att allt detta bara va en mardröm och att vi aldrig lämnade varandra..








Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0