Hittade min gamla mobil ..

Idag skulle ja sätta igång min gamla mobil för att lägga mitt simkort där.. Och gissa vad jag hittar? Jo gamla sms.. Vilka sms asså :(:(

Memoriiiies =( Alla dessa sms hitta jag från honom.. Han hette:
"Mi Principe <3 " På min mobil..

Aw <33!
Tusen tack hjärtat :)
Det var jätte värme och kärleksfull
utav dig!
Detsamma och glöm inte att du har stor betydelse 
i någons liv!
Kysss
Du sover nu antar jag, så jag hoppas att du
sover som en ängel. Jag reser med mina tankar..
samtidig tänker jag på dig:)
Jag bara vill låta dig att veta att jag tänkte på dig, mitt i natten,
och jag bara ville låta dig veta att det finns någon som
ber för dig med när han ber för sig själv:)
Och jag bara vill låta dig veta att jag älskar dig bara för ATT älska:)
Kanske imorgon kommer jag inte finnas kvar mer i den här världe:)
Men så bara du vet och kom ihåg att det fanns någon som verkligen
älskade/ar DIG,
och kom ihåg att han ville och vill se dig som en
stjärna som skiner i himlen som i en otrolig vacker sommar natt...
.....> With love of your alfi :) <3

<3 Tack min underbaraste :*
...:S förlåt hjärtat
Hhhhh !
Du har så stor betydelse!
JAG ÄLSKAR DIG MYCKET NATHALIE:)
Hoppas att du har roligt hjärtat
Fast dansa inte med nån idiot:o
du vet vilka jag menar <3
Okej hjärtat
Glöm ej att nån ÄLSKAR dig iaf :)!
Kom till papi aora då;) !
AhmM..
Nej jag skiter inte i dig!
JAG ÄLSKAR DIG:)
Men jag hör av mig ofta t dig..
Men idag hade jag stressigt..
Dessutom jag blir också glad att se
en godmorgon sms från dig hjärtat
Ringa mig? :(
:o Skojar du med mig eller jag skrev ju på
svenska nyss och förklarade:O
ÄLSKAR DIG :)
Förstår du?
:*:* ÄLSKAR dig med hjärtat
Gud önskade du var här!
Har du druckit nåt :*
Du är den siste jag skulle vilja se
att du skicka ledsna gubbar
!
<33
<3...tack att du är förstående hjärtat:)
Hej hej min sötaste <33
Var upptagen kunde absolut ej sms..
Jag belv så glad utav ditt sms, kändes som sms med hjärta!!
<33Kysssar

Och massa fler.. Va hände? seriöst! Va hände med den personen? Jag vet att han finns nånstans inom dig.. kom ut.. </3


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0