Jobbar på Inkasso

Hej!

Sitter o jobbar på inkasso-avdelningen idag. Det riktigt niiiice.. Lite synd bara o orata me kunder som inte kan betala o hamnar på inkasso/kronofogden o sånt.. Men kul oxå att kunna hjälpa dom :)

I förrigår va sara hos mej på kvällen. Skulle hjälpa henne men en fet rapport i psykologi B. Asså vi börja me det seeent o vi gjorde liite.. men sen skeet d sig. Grejen e att d va sååå stort projektarbete så man behövde mer tid:/
Det hela sluta me att vi la oss runt 6 på morgonen.. Igår vakna vi runt 12 .. Jag va heeeelt död. Vi åt frukost o fixa oss sen stack hon hem och jag till jobbet :)

Efter jobbet åkte jag t stan o mötte anna, elin, veronica och sina :) Efter en stund stack tjejerna och jag stannade kvar med sina i stan. Vi köpte godis o promenera runt as mkt :P Sen satte vi oss på en bänk och tog en cigg. Efter stund kom mahmood förbi oss :) Så vi satt o prata lite me han sen sa han att vi skulle hänga me hem t honom.. och det gjorde vi.. Jag skulle ändå träffa bella så vi stack hem t dom :)

Vi gjorde inte så mkt. Satt mest o chilla o kolla på tv :) Sen stack Sina och jag ner t stan och tog bussen hem :)

Nu sitter jag som sagt på jobbet o jagar skurkar haha. Nee men lite iaf ;) haha.. Ikväll ska ja antingen va me Elin eller hjälpa sina med en uppgift i Natur B :)

Ha det underbart! PUSS ♥


Tell Me
Postat av: Anonym

Du e tööööööööng ;)

2010-05-29 @ 00:08:05

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0