Stolt!

Hej mina sötnosar :)

Idag mår jag sådär.. ena stunden bra andra stunden helt cepigt :S haha.
Men jag måste iaf bara berätta att jag gjorde en bra sak igår.. Lr a natten t igår.
Egtenligen borde ja absolut inte gjort d och många sa att jag va fucking dum ifall jag gjorde d.

Men efter ett lååångt samtal me min mamma♥ bestämde jag mig för att göra det. Och det va tack vare hennes ord: "Skit samma! Gör det! Visa att du e väluppfostrad och har RESPEKT! Sen skit i vad som händer sen"

Och jag kände att hon hade sååå rätt! Varför skulle jag sjunka? Jag menar, jag har fortfarande respekt kvar så såklart jag gör d lixom.. And i did. Resulterade kanske inte så bra men men nu har jag iaf gott samvete.

Jag avslutar detta inlägg med några viktiga ord:

Gud ser ALLT. Gud är stor. Och Gud förstår.


Ta hand om er! PussPuss

Tell Me
Postat av: Heidi

SÅ DU GJORDE DET? det var bra gjort tycker jag:) eftersom du har gott samvete nu :D men varför blev inte resultatet bra då? fick du ett svar? :P



Ja gud är störst av allt :)

2010-05-26 @ 18:32:03
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0