Torsdag..

3 veckor.. 3 jävla veckor har gått och det gör lika ont som den dagen allt hände.. </3

Jag borde egentligen vara glad, dels för att jag tagit mej ur detta o dels för mkt annat som händer i mitt liv.
Jag har fått ett till jobb. Skippade att dra dit i måndags men dom gav mej en ny chans.. Jag hade dock bara sökt en tjänst och när jag väl kmr dit ville dom erbjuda mej tre tjänster:O dom va väldigt intresserade.. Men jag sa att vi ska börja med dom två första.. Ni som undrar vad för jobb det är så är d Danslärare :)

Ska Hålla i tre kurser.. Så d blir nog väldigt kul eftersom dans e mitt allt typ.. Behöver dock en danspartner till en av kurserna. Om nån e intresserad så säg till :)

Jaa, låter ju sjukt kul och man borde va fett glad.. men åååååh kan itne :( Hatar detta,, Önskar att sååå mkt hade vart annorlunda.. Jag svär asså precis när jag hade tänkt såå mkt och d skulle bli en bra o fin början på nåt nytt så gör du såhäääär... Du kmr aldrig förstå va ja hade planerat.. Du kmr aldrig förstå hur bra allt hade blivit.. Du kmr aldrig förstå...




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0