Jag bara måste...

 Hundra sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: Energidricka
Telefonsamtalet: Sandra
SMS: Anna
Sång du lyssnade på: Written in the stars - Tinie tempah
Gången du grät: Häromdan.

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Ah
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär: Absolut :)
Förlorat någon speciell person: Mjaa..
Varit deprimerad: Yes, been there.
Varit så trött att du somnat sittandes: LÄTT haha

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Korall
färg 2: Rosa
färg 3: Rött

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Yeees
Fått ditt hjärta krossat: hm, nja?
Skrattat så att du har börjat gråta: haha everyday kompis
Träffat någon som förändrat ditt liv: Absolut :)
Insett vilka som är dina äkta vänner: VERKLIGEN.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha borås ;)
Kysst en kompis av samma kön: Vet inte?

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Nästan alla
Hur många barn vill du ha: E tacksam för det jag får men 4!
Har du några husdjur: yes min bebis men hon bor inte med mig :/
Vill du ändra ditt namn: Nee
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ayia napa med Anna, Baby;)
Vilken tid vaknade du idag: 14.22..
Någonting som du längtar till: Fredag ;)
Senaste gången du träffade din pappa: Idag
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mig själv.
Vad lyssnar du på just nu: Melanie Fiona - Monday morning
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Don't think so?
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte kan koncentrera mig på plugget!
Vad är ditt namn: Nathalie
Singel/upptagen: :D
Stjärntecken: Kräftan
Kille eller tjej: Gissa tre gånger
Grundskola: Daltorpskolan
Gymnasie: Bäckänggymnasiet
Högskola: Mittuniversitetet i Härnösand
Hårfärg: Ja du, blondt, brunt, mörkbrunt, Allt möjligt!
Ögonfärg: Mörkbruna
Längd: 1,75
Vad gillar du gällande dig själv: Hmm.. svårt..
Piercings: Tungan
Tatueringar: Snart! Bokar tid imorgon =)
Höger eller vänster: Always right baby

DIN FÖRSTA:

Operation: Juni 2010 
Piercing: Samma dag jag fyllde 18 år
Tatuering: Nu snart :P
Bästa vän: Sylvia? :P 
Sporten du spelade: Balett.. om det är en sport?
Husdjur: Hund
Vaccination du minns: Någon när jag gick i 5an lr nåt.
Alkohol du drack: Champange I think

JUST NU:
Gör du:
Röker, lyssnar på musik och skriver detta.
Äter du: Inget
Dricker du: Energidricka
Är du på väg att: Plugga
Lyssnar du på: Your love - Nicki minaj
Väntar du på: Koncentrationen...


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: JAAA!
Vill du gifta dig: Yes

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Oh, svårt. Både och.
Kramar eller pussar: Bådaaa
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: En blandning av båda :D
Snygg mage eller snygga armar: Armar, bara för att jag älskar händer :D
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Lagom. .
Ragg eller förhållande: Förhållande.

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Aa
Tappat glasögon eller linser: Ja, linser haha.
Haft sex på första dejten: Nope
Krossat någons hjärta: Ingen aning.. maybe?
Dissat någon: Yes.
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Neej

TROR DU PÅ:
Dig själv:
Ja.
Mirakel: Yes.
Kärlek vid första ögonkastet: Ah :)
Himlen: Ja :)
Tomten: Jaa, vadå gör inte ni?
Att kyssas på första dejten: Beror på.
Änglar: Aboslut.

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: mm..
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Hmm..
Vad kan du verkligen inte leva utan: Musik, familj och vänner.
Vad vet inte så många om dig: Haha mkt ;)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0