Plugg och mina tjejer :)

Heej sötnosar :)

Har precis kommit in från en promenix med bebis för typ 4:e gången idag ? :P Ska plugga vidare nu.. Ska fan skriva klart min uppgift IDAG. I have 2. Sen ska jag duscha och fixa mej för ikväll ska jag träffa tjejerna :) Var planerat att Sabina o Sandra skulle komma t mej.. Sen ville anna o sylvia oxå ses så ska kolla om vi alla kan dra t sylvia lr nåt =) Ska iaf träffa alla mina godingar :D

Kan inte fatta att det är onsdag redan förresten.. Sjukt va tiden går fort! Jag menar, torsdag imorn sen är det helg? Känns som om det va nyss det va fredag lixom.. Den här helgen SKA jag ta d lugnt, vare sig du vill eller inte SANDRA JONASSON haha.. Btw, Jag o sandra har snackat 85 ggr idag haha.. Vi har bland annat planerat våra liv lite.. Ett antal resor runt om i världen väntar oss iaf ;) Wihiiii längtar sönder asså..

P L U G G nuuuu. Hörs senare snyggingar.

Maasssa kärlek

Detta ska jag plugga =) Piaget och vygotskij! Psykologi, barndom m.m. - me love =)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0