Torsdag

Heeellooo, how ya doin? ;)

Med mej är det fint. Lite stressad bara över allllllllttt jag måste göra idag! Klockan är 12 och jag har inte tagit tag i något än.. typiskt mej..

Sitter faktiskt inne o kollar på olika maskeraddräkter och masker o sånt.. :D:D Jag o tjejerna ska ju festa gärnet den halloweenhelgen och vi har ett tema som vi ska följa och klä ut oss till ;) Så nu jävlar ska vi hitta deeet :D

Igårkväll åkte Sabina, Anna, Sandra och jag hem till sylvia :) Vi drack kaffe, åt brownies, kolla på paradise hotel och sen lyssna på musik o softa.. Vi va typ helt off allihopa igår men när vi kom in på halloweenhelgen dååå satte vi igång och prata.. haha "jag ska ha det här" "jaaaaaa fyfan" "Jag meeed!!" osv osv.. haha love u giirls =)

Senare på kvällen åkte anna och sandra hem.. eller aa sandra gick bara över gatan haha :P så vi stanna kvar och då kom en kompis t sylvia :) Det hela sluta med att vi 4 satt och prataa om allt o inget och flumma sönder. Sabina och jag va huuur övertrötta som helst och kunde inte kontrollera oss typ? haha fyfan.. Sabina o jag stack därifrån runt 1 inatt även fast vi började säga runt 10 att vi skulle dra haha..

Damn vilket långt och babbligt inlägg. Nu ska jag sätta igång här med allting! Hörs senare :)

PUSS OCH KRAAAM !


Tell Me
Postat av: ANNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ååååååååh längtar!!! fan va kattiga vi kommer vara ;D <3 <3 <3

2010-10-17 @ 18:26:58

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0