Trööött

Hello beauties :)

Hur mår ni idag? Jag är heeelt död haha. Bakis och fett trött.. La mig 10 imorses och vakna 17 usch.

Igår hade vi lite paaarty hos Sylvia. Det va mina tjejer och jag och sen kom killarna oxå.. Vi satt och drack och spela ölspelet och sånt :) Fett nice.. Tack fooolket för en underbar kväll/natt!

Juste nu sitter jag och läser i min pedagogikbok.. pluggpluggplugg.. Men lite senare ska jag möta upp världens bästa Sandra Jonasson :D ♥ Vi ska väl ut o busa lite idag igen haha..

Nee usch vilket flummigt inlägg.. Skyller på min baksmälla.

See ya! Besooooos



Jag och Sandra på väg till göteborg, för en vecka sen ;)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0