Välkommen Vinter..

Hola hooola =)

Japp, vintern är här. Många som kollat ut genom fönstret, varit ute eller snokat på facebook och sett att det fucking snöar. Yes! VA ROLIGT! ..åh, assåå va ska man nu ha på sig? Vilka klackskor ska man ha utan att man ramlar och slår skiten ur sig? fan va sur jag blir..

Yeye, så negativ ska jag inte vara nu.. E på strålande humör för att imorn är det the big day ;D Min lilla älsklingsflicka blir 1 år!! Helt otroligt va tiden går foooort.. E så himla glad för zumras skull och för att jag får vara en del av deras liv. LOVE YOU ♥

Imorgon ska jag upp fett tidigt. Plugga hela morgonen och förmiddan. Sen ner till stan och fixa ett par grejjer sen drar jag hem till Zumra och förbereder kalaset innan resten av gänget kommer :) Det kommer bli så kuul. Barnkalas hihi =) Jag ska se till att det blir den bääästa 1årsdan eveer!

Nu ska jag måla naglarna och ladda batteriet till min systemkamera som jag ska ha med till kalaset imorgon :D

Sköt om er allihopa. Här har ni en skööön låt oxå ;) Pusselipusspuss :)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0