Flum

Haha ursäkta engelskan i förra inlägget.."fall down"??? HAHA jag va skittrött ;)

Har precis kommit in.. Va ute o rökte o snacka me en kompis. Ska duscha fort nu sen lägga mej.. ska upp om 6 timmar!

Två dagar kvar här i norrland.. lite sorgligt faktiskt men ändå skönt att få komma hem t mina nära o kära :D
Helgen e fullspäckad kan jag säga .. hmm får se hur d går med det för egentligen måste jag plugga! yeye, we will seeee :D Och en sak till, ska byta nummer nu om ett litet tag. Palla med folk som ringer hela tiden? Sist va igår..En kille som såg mej på stan och han fixade mitt nr av nån? hallå.. vadå fixa mitt nr? wtf?! äh, palla bry mej. Tycker bara det är så kul när folk inte har nåt annat o göra förutom att kolla upp fakta om mej? Haha sorgligt..

Nee dusch nu som sagt!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Tell Me
Postat av: anna

det är bara för att du är så snygg! en riktigt klassisk skönhet ;) gillar speciellt ditt huvud och smala näsa :)

2010-09-09 @ 17:33:56
Postat av: Anonym

uuuuuuuu kääändiiiis uuuuuuuu jag e kändis allaaa ser jag sa fyr fem va händer sen HAN VILL FÖLJA TILL MIN HEEM!! stackars patta som har stalkers..så ere när man e kändiiis så alla seeeer uuuuu uuuuuuu wuhuuu GET YOUR HANDS UP..M! M! M! YEAAH hahahaha pusspuss från din libanes

2010-09-09 @ 19:52:12

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0