Sorry :/

Förlåt sötnosar :( har verkligen haft fullt upp hela dagen idag! Mina tjejer åkte preciis hem. Sara o Alma va här.. Vi satt o chilla bara.. Prata om gamla minnen och skratta som vanligt :D Älskar er ♥

Nu sitter jag o pratar i telefon med min zum. Ska snart lägga mig o läsa mina böcker .. har så mkt o plugga! Paniik.

Nee sängen kallar nu! Skriver imon och berättar allt jag gjorde idag. Svarar även på era kommentarer imon! ♥

Sov gott raringar! Puss på er <3


Btw, snart är det Chiles nationaldaaaag :D wiiiee


Tell Me
Postat av: anna

duktig duu är :D du kommer klara plugget skitbra gumman! <3

2010-09-02 @ 15:42:23
URL: http://hhheartless.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0