Stressade Nathalie

Hej underbaringar!

Haft verkligen haft fullt upp det senaste därför har jag inte skrivit nåt på länge. Sitter hemma med hårfärg i håret och dricker energidricka :) Har precis blivit klart med första uppgiften iaf.. Känns skönt. Fast a klar och klar, Ska väl fixa och grejja med det lite till innan den ska in. Imorn kväll är det deadline ;)

Asså jag har inte sovit en minut inatt. Jag bestämde mig runt 1 inatt att jag inte skulle sova för att försöka få så mycket som möjligt gjort! Och yes, i made it. Har fortfarande inte sovit! känner mej inte trött alls.. Det kommer väl sen Men who cares? Ska ju resa 14 timmar sen så då får ja sova då :D

Igår va jag med min sötnos Srdjan :) Han skulle tatuera sig och jag skulle hänga med han. Både han och jag va jättestressde ner till stan för att sen komma till tatueringsstudion och få höra att dom va tvungna att boka om hans tid! Fan sura vi blev haha så vi stack till tant grön och luncha istället :) Åt bakad potatis med kyckling/curry mums :)
Sen satt vi där och bara prata om allt o inget. Sen blev han sugen på fika .. typ 10 min efter maten? haha så han gick in o köpte fika oxå haha :D
Sen gick vi runt i stan lite och sen va det dags för mig att åka hem och plugga! Tack för en kul dag fylld med skratt och glädje, gubben! ♥

Nu ska jag kolla hur håret ser ut sedan måste jag ...

  • Duscha
  • Tvätta
  • Packa
  • Fixa småsaker
  • Handla det sista inför resan
  • Ladda mp3n och sätta in nya låtar
  • Skriva ner massa viktiga nummer och adresser
  • Fixa alla papper jag måste ha med mig till universitetet
  • Äta
  • Träffa Anna ♥
  • Fixa ännu mer
  • BLOGGA?

osv osv.. och detta på typ 6 timmar?! Ouff stressen dödar mig asså!

Hörs sen..Jag lovar jag SKA hinna skriva här ;)

Beeesoooos!


Tell Me
Postat av: zumra

gumman du stressar alltid :D

2010-09-05 @ 00:35:27
URL: http://zuum.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0