Ångra aldrig det du har gjort, ångra det du inte gjorde.

Godkväll sötnosar..

Jaa, ni ser klockan och jag e faktiskt hemma! vilken sjuk dag d vart idag asså.. blä :/

Har precis rökt min sista cigg för idag och nu ska jag lägga mej o kolla på min chilenska serie som jag ääääälskar. Har missat dom två senaste avsnitten så nu ska jag ta igen deet ;) Efter det ska jag nog kolla film sen sleepa.
Är fortfarande helt sjukt trött från igår.. Fattar inte vfr. Kan nog berå på att jag började 6 igår morses o sen hade jag fullt upp hela dan.. Kom ju hem 5 imorses o då hade jag vart vaken 24 timmar så aa, ganska trött va man ja.

Ne som sagt, sängen som gäller för mig nuuu. Så jag säger godnatt t er med en fett sköööön lååååååt!

Mwaaahhh (K)




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0