OH! kolla va jag hiiittaa! :(



R.I.P :'(
MÅNDAG DEN 25 AUGUSTI 2008, KL 20:21


Min älskade ängel, min trogna vän, min livskamrat, min sötunge, min busiga gullunge.
Den bästa och absolut underbaraste vän jag nånsin haft.


[v]  1995 07 28 - 2008 08 25  [v]


Jag minns när vi åkte och köpte dig. Jag hade precis fyllt 6 år. Du var så liten. Så otroligt söt.
Det var lite jobbigt i början men sen blev du en i familjen. Du har inte haft det lätt min ängel. Sjukdomar och andra problem du stött på..
Men tillsammans har vi klarat av allt. Du fanns alltid där.
När jag var som allra gladast och även när min himmel var så svart så att mina tårar bara rann & rann.
Du fanns vid min sida alltid. Du var där när jag började förskolan, lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet.. aa ända tills min student för drygt 3 månader sedan.
Under hela min skolgång har du funnits här. Huset kommer kännas så otroligt tomt nu. Jag är så van att du och bebis kom springandes så fort jag kom innanför dörren.
Hur du brukade springa runt i & utanför huset. Hur du så sött kollade på mig med dina vackra ögon när du ville ha nåt. Jag minns hur vi alltid lekte i trädgården när vi va små.
När jag satte upp en pinne och sedan försökte lära dig hoppa över den.
Jag ser framför mig hur du, ända tills idag, ställde dig upp och ville att jag alltid skulle ta upp dig så fort jag satte mig på soffan eller i sängen.
Du ville alltid sitta i knät. Du var så himla gosig. Du älskade ditt hem. Åkte vi på semester med dig någonstans, stog du alltid o grät och skällde bara för att få komma hem.
Jag kan inte beskriva smärtan och sorgen i mitt hjärta. Men både du och jag vet att detta var det bästa för dig.

Jag kommer Alltid att älska dig Max. Nu och föralltid. Jag hoppas att du har det underbart nu..Vänta på mig mi amor..Vi ses där uppe sen mi angelito.

Te quiero mucho mi chiquitito querido . . .

Tell Me
Postat av: Anna

åh, tårar :(( gud va fint du skrivit gumman! <3<3<3

2011-02-20 @ 18:11:16
URL: http://hhheartless.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0