Aw, mys!

Hej bloggeen :)

Hur e det med er? Med mej e det mkt bättre! Idag har jag varit i knalle.. Köpte 2 nagellack, en skitsööt mössa och en skitfin bh :) Efter knalle så hängde jag med mina föräldrar o handla lite o gissa vem jag träffa där? Jo min älskade lilla flicka från dagiset jag varit på nu sista tiden! Hon såg mig och spraaaang till mej o krama sönder mej.. Fyfan asså, jag skulle sååå kunna adoptera henne! Min lilla sötnos :D:D

Satt o tänkte på att jag vill göra nåt kuul och kom på att det typ va 100 år sen jag gick på bio! :O Fan va mysigt :( Nu när det ändå är så fult o läskigt väder ute så hur mysigt vore d inte o dra på bio då? Fyfan vaa jag fick lust för det.. Mysmys :( :( (känsliga nathalie är igång)

Anyway, nu ska jag byta om o slänga på mej min nya morgonrock jag fick av mamma igår.. Skiitsöt, mjuk och så har den luva oxå :D hihi

Vi hörs senare sötnosar!

PUSSPUSSPUSS&PUSS






Åååh jag viiiiill :D

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0