Helvetes dag

Hej bloggeen..

Fyfan vilken dag :( Ni anar inte hur ont jag har haft.. Opererades idag ju o fy helvete va ont.. Det va d värsta jag gjort i hela mitt liv. Aldrig, aldrig mer igen. Nu kmr det förmodligen bli bra, finally. Hoppas hoppas..

Efter operationen fick jag skjuts hem o här hemma har jag bara legat o vilat.. Sen kom Sandra och Daniel med en tidning och choklad, så gulligt =) Vi satt här och nörda oss framför datorn.. Kolla på vackra bilder and stuff eller va säger ni sandy o dan? ;) haha.

Nu ska jag läsa tidningen jag fick av dom sen lägga mej.. För  tro d eller ej så jobbar jag 7-16 imon! :/

Take care alla sötnosar. Besitoooos

El amor es muy complicado..



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0