Onsdag

Hej bloggen!

Kom precis hem från jobbet. Jag stängde idag så df blev det sååå sent. Hade sovmorgon idag, började 9 :D haha men guess what? jag RAMLADE när jag va på väg till jobbet.. Ni anar inte huuur förbannad jag blev. Blev helt blöt o sånt om kläderna så fick springa hem o byta om så jag kom en kvart förseeent haha. Sånt kan fucking bara hända mej. Jag hataaaar o ramla, asså jag blir skitlack. Okej, ingen gillar väl o ramla men asså jag flippar haha.  Jävla snööö, jävla is jävla vinter!

Iaf, Nu klockan 7 skulle jag egentligen träffat Heidi men kom på att min bror fyller år och att vi skulle t honom idag en stund så vi kanske ska ses efter deet =) Ska iaf käka något nu sen fixa mej lite fort.

Skriver mer ikväll :) Sköt om er så länge sötnosar!

Mwaaaah (K)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0