Tråk :(


Hej babes!

Hur mår ni? Med mej e d lite bättre =) Fick morfinliknande tabletter idag så med dom mår jag bättre, thank goood. Men fyfan va uttråkad jag ääär.. Det e fan fredag o jag sitter hemma själv :( Blää, vill göra nåt. Alma ringde innan idag o fråga om jag ville ses ikväll och tro fan att jag ville! Men kunde ju inte:/ men men, va ska man göra.. thats life eller? Har iaf underhållt mej själv genom att snacka massa i tel.. Nu sist snacka ja med sandra i timmar? Haha hon inne på fb och jag smsar + att vi pratar i tel.. haha det e såååå vi.

Nu ska jag äta huevo revuelto haha palla skriva på svenska. Sen ska jag kolla på tv. Har sovit hela dan idag oxå så lär va vaken hela natten så ni som läser detta: Entertain me ! :D

Puss på er sålänge.. ha d underbart (K)






Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0