Vända tillbaka dygnet..

Bestämde mej igår att jag skulle vända tillbaka dygnet.. Och då skulle jag hålla mej vaken hela morgonen eftersom jag ändå lägger mig runt 7-8 men inatt va jag så trött så jag la mej och ställde klockan på 10 imorses.. Vaknade kl 8 o va klarvaken men sen bestämde jag mig för att sova två timmar till så jag somnade om och vakna typ halv två av att Sandra ringde mej :(

Måste fixa detta nu :( Hatar det häär ju. Vill vakna tidigt och göra massa saker.. Inte vakna sent och sen va dagen slut typ :/

Sitter iaf ftf o pratar i telefon med Sandra nuu. Ska strax äta frukost och sätta igång me några grejjer :)

Hörs senare små kyckligar :D haha

PUSSS från en väldigt trött o nyvaaaken Natiii (K)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0