What a day

Hej bloggen!

En halvtsovandes Nathalie sitter här o bloggar en snabbis.. Kom preciiiis hem.. Har vart ute sen strax efter 7 imorses :S jobbade, sen stan, göta, träffa tjejerna lite och nu är jag hemma och jag är TRÖTT!

Imorgon har jag lite sovmorgon tackar för deeeeeet! Börjar 9 och stänger halv 6 :) Sen har vi bara fredagen kvar o därefter e d heeeelg! Inget planerat den här helgen förutom advance patrol på lörda? Men får se hur d blir med det.. Annars ska jag fan se till att unna mej själv rejäääält i helgen.. Jag e typ helt död!

Nee nu ska jag snacka lite i tel me mina babes sen nana. Hasta mañana baaby!

Pusselipuuuuuuuussssss!

Psst, te cuento una cosita? no caxai cuanto quisiera dormir contiiigooooo :)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0