when life gives you a thousand reasons to cry.. show life that you've got a million reasons to smile!

Detta skrev världens bästa Anna till mig innan :) Och det är så sant! I'll do my best som sagt =)

Idag har jag segat söndeeer. Jessica ringde och väckte mej runt 4? :S Sen kom hon hit och vi satt o tjöta och gjorde typ ingeting haha förutom att hon fucka upp min data, Tack pearcy ;) haha

Vid halv 8 kom Sabina till meej =) Och hon gick precis hem. Vi käka, kolla på en fett rolig film och sen snacka vi la skit som vanligt hähä =) Myyyys.

Imorn ska jag fanimej upp normal tid.. Åtminstonde senast kl 12? MÅSTE. Ska ta tag i mitt liv. Plugg, jobb, träning och sånt. JAG SKA!

Och så en sista grej: GRATTIS HEIDI OCH OMER TILL FÖRLOVNINGEN!! Fast jag redan har grattat dom så måste jag skriva det häääär. Det värmde i hjärtat o se deras bilder så tillochmed jag fick tårar och börja gråta. Är jätteglad för deras skull och önskar dom ALL lycka i framtiden! :D ♥

Sov gott rariiiingar!
Mwaaaaaah (K)

Älskar dig Anna noren! Tack för att du alltid finns där för mig ♥




Tell Me
Postat av: Heidi

aaw så söt du är!! :') tack så jättejätte mkt gumman, det betyder! besos <3

2011-01-04 @ 19:16:56
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0