Work

Heej sötnosar!

Kom precis hem från jobbet.. Fick vara med tvåorna idag :) Det va kuul fast lite jobbigt i början eftersom jag e van med barn som typ e 2,3,4 & 5 år gamla :P Men man lär sig ;)

Så jävla kul att jag träffa alla mina gamla lärare där :O Marita, som jag hade i 1-3:an va där och hon kramade mej och va så glad över att se mej =) Och sen Daaan, som vi hade i 4-6:an haha han va go o glad som vanligt och kunde inte tro sina ögon när han såg mig "Helveteeeee du har blivit vuxen ju!" haha så skööön.

Nu ska jag laga mat för jag döör av hunger. Åt frukost halv 7 imorses :P

Senare blir det träning och sen film :)

P
USSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS!

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0