Zumba advanced

Heej alla glada :)

Det blev lite ändrade planer innan asså.. Skulle ju fikat med tjejerna idag men jag orkade verkligen inte :/ U know, my life.. Men vi får lätt ses snart! Såå jag stannade hemma och har fixat en del ärenden och nu e det inte långt kvar tills jag flyttar :D Det bästa av allt är vart jag ska flytta hihi ;)

Anyway, för en stund sen tränade jag klart. Körde Zumba advanced i en timma idag, asså Damn va jobbigt men kuuul!! Jag menar alla nivåer är jävligt bra och förbränner och sånt men det känns för lätt :S Det e ändå salsa, merengue, cumbia, reggaeton, samba och sånt ni vet? Så idag bestämde jag mig för att köra den svåraste och jääävlar va skakig jag e i kroppen nu asså! Jag ääääälskar zumba, det är verkligen det bääästa träningssättet som finns :D Dance baby dance :D

Nu ska jag kolla på film men den bästaste av dom bästa, nämligen min Papi :) Så hörs kanske sen annars får ni sova så gott! (K) Mwaaaahhhh


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0