Oopssssiii

Hej!

Sitter här o snackar me Dee, en skön snubbe som jag o sabina lärt känna. Han e dj på vårt favvoställe :D Han e fett grym Meeeeen Fan va klantig jag ääär.. ALLTID!!! haha skitsamma, lite VIP i gbg e fan inte dåligt ;) Fast inget ge o ta här, noopee ;) hahaha.. Sabina kmr döda mej.

Har iaf jobbat idag :) Jobba ihjäl mej typ.. Shit va mkt, massa installatörsgrejjer o support o jag vet inte vad.. Snacka om att mitt huvud va fullt sen.. Efter jobbet drog jag hem o tvääätta.. Imon kör jag all in. Fixa klart lägenheten så att jag kan lämna in den på fredag =)

Nu ska jag fortsätta se big brother så vi hörs kanske sen :)

Besssooooss (K)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0