Söndag kväll...

Hej sunshines!

Hur har ni det? Här e allt bara bra men e såå himla trött.. Shit kom hem strax innan 5 imorses, somnade inte direkt heller för jag låg o prata i tel o messa o sånt vanligt shit. Såå fick kanske 4 timmars sömn innan det va dags att gå upp o jobba. Stressa som fan, åkte t jobbet me gårdagens festsmink o hååår o allt haha. Jobba iaf heela dan t 5 typ sen mötte jag min Sara :) vi skulle dra o käka eftersom jag inte ätit sen igår men då va jag tvungen o åka o handla me mamma pappa o brorsan.. Det skulle gå fort sa dom.. MMM yeah right! 2 fucking timmar. Jag trodde jag skulle dö, trött o hungrig i en fet matbutik där mamma springer fram o tbx...

Så direkt efter åkte jag ner t stan för att möta sara o alma. Meeeeeen va tvungen o ta en cigg med min twiinie först eftersom jag va på sånt dåligt humör haha, hon kan ändra mitt humör fort :D Sen stack jag o mötte upp sara o alma. Sur som fan va ja tiiills vi käka o då börja vi såklart flumma o sånt som vanligt. Vi tre, tillsammans, gör kaos vart vi än går. Alltifrån att hamna i konflikt me den som står i kassan till att skräpa ner som grisar haha.. But i love u girls ändå :D



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0