Take over controoool

Hej sötnosar :)

Allt bra? Jag e fett trött.. asssåå måste ta upp lite saker:

Regel nr 1 - Göm mobilen när du e ute o dricker. Eller alkolås på mobilen. (ingen nyhet)
Regel nr 2 - FLYTTA ALDRIG DAGEN EFTER DU VART UTE O FESTAT!

Oh herregud, typ 3 timmars sömn,, Halvt full på morgonen och så ska jag flytta.. Jessica knäckte allt genom att ta taxi direkt från efterfesten hem till mej.. Och så vi TVÅ flytta saker.. LYFTA o grejjaa? My goooooood, säger jag bara. Har nog aldrig vart så off som igår samtidigt som jag skratta ihjäl mej.. Snacka om att papii trodde vi va sjuka i huvet.. Tack för hjälpen iaf perc! (K)

Helgen
har varit skitnice annars. Fredag- hemma hos almatjejkväll med massa gott o flum :)

Lördag - Stress stress stress sen hem till heidi för att fira henne! Grattis igen gumman! Sen drog vi ut t xoy.. Meeen vettefan va som hände? Vi hamna på harrys senare :P För mkt alkohol, oh yes. På natten va sabina o jag igång som vanligt.. Med typ halva importerade befolkningen i sverige bakom oss haha.. Vi satt iaf på borås kebab o snacka me folk and guess what? Vi missa sista bussen så dääär satt vi i stan som idioter haha.. Blev taxi till slut... Haha love u och våra äventyr babe!

Nu ska jag hem o tvätta o ta ut d sista ur lägenheteeeen och sen ska jag träffa min babe.

PUSSS


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0