Yääääy

Haha asså ni anar inte hur stor lust jag har att lägga in årets bild här nu som skulle maxa hela min blogg..
Alma o Sara vet exaaakt vilken bild ja pratar om ;) GRRR

Sitter iaf hemma nu.. Mötte alma o sara efter jobbet idag :) Vi åkte o handla lite o drog t mej o hade ååårets chillkväll me massa skitsnack o musik ;) Och nuu sitter jag o mms:ar med Alma, sexiga bilder u knooow ;) Och sitter även o krigar med sara.. Självklart gav hon upp nu (som vanligt) och jag känner mej bäst! HAHA

E fett röksugen för övrigt, men sitter o väntar på att alan ska ringa så jag kan dra o röööka. Mkt roligare o röka när man e me nån lr snackar i tel, erkänn? :D

En bild på två oerhört normala tjejer....... För att inte tala om hur vi TRE tsm blir.. Damn


Tell Me
Postat av: Alma

HAHAHAHAHAHHAHA ja dööööööööööör av flabb! EJ nathalie haru tänkt över saken på hur vi kan bli rika? Du vet miami sälja lite där sen vidare till NY ;)

2011-03-08 @ 13:11:37
Postat av: JAG

HAHAHAHA jaaaaaaa ey vadå tänkt? va finns d o tänka på? vi kööööör, vi kmr bli riiich bitch :D

2011-03-08 @ 21:17:23
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

ursäktaa??? bli rika hur då? bäst för er att ni inte menar bilden?? fuck u almaa sluta skicka den till henne fucking babianer skaffa er ett liv !! ska anmäla eer..

2011-03-08 @ 21:47:21
Postat av: JAG

HAHAHHA ooooooom vi menar det! grrr, miljonärer jag svääär :D Men sara, du e ju mittpunkten i d hela du kan la få en hundralapp eller två...

2011-03-08 @ 21:56:14
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Alma

HAHAHAHAHAHAHAHA.. Men va fan nathalie vem är hon sara? varför lägger hon sig i våra planer? .. jalla packa väskan ja kommer hämtar dej imorrn vid borås kebab & hon babianen får va kvar här o ruttna medan vi lever liivet.. ahooooooooo im in miami biiiitch wuuup wuuppp

2011-03-08 @ 22:32:51

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0