Tisdaaaaaaag

Heellooo sötungaaar :D

Allt bra eller? Me mej e d bara fint.. Skittrött.. sov skitkasst inatt o jobba 6-18 idag :P men jag leveeer :D

Annars da? Min helg ha vart peerfaa.. Fredags kom älskliiing o på kvällen satt jag en stund på viskan me tjejernaaa :) Lördag jobb.. sen kom älskling o vi hade skitmysigt me film o mat meed zumra o amina :D nice nice..

Idag är det exakt en vecka kvaaar tills jag flyttar :D Weeii, längtar! O kan passa på o tacka alla mina fina vänner som har erbjudit sig att hjälpa mej då.. Behöver all hjälp jag kan få haha.. Men vii blir la kanske 4-5 st på tisdag o d fixar vi ;) Det måste vi göra iaf haha.. ne men tack, ni e bäst ♥

Nu ska jag gå o kolla på film o stressa av lite.. ouff jobbet idag har dööödat mej :P

See ya later aligatooooooor ;) btw, bjuder på den här "fina" bilden Komal ha taggat mej på på facebook.. HAHA seriöst, va hände me ansiktet? :P o jaa, ser faktiskt ut som en kines där....


Min finaste älskling och jaaag :)


Tell Me
Postat av: H

Nej du ser inte ut som en kines, ja tyckte kortet va jätte fint! :D

2011-05-26 @ 16:53:55
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0