8 Timmar Kvaaar!

  

Heeej :)

Sitter här fast jag absolut inte borde! Har fortfarande inte packat färdigt och jag åker om 8 timmar.. Paniiiik. .

Idag åkte jag till stan o växla pengar med papi.. Precis så messa Tresor t meej o fråga om vi kunde ses så han kom t Forex :) Sen åkte han me mej t Knalleland där ja fixa alla sista grejjerna t resan.. Vi gick runt o kolla i affärer oxå.. KILLAAR! ni borde va mer som Tresor haha Första killen som jag kan gå in i flera affärer med o kolla i lugn o ro utan att man får höra tjat om att "kom nuuu lalala" haha .. Vi gick runt där i typ 3 timmar :) Myyysiiigt :)
Sen åkte jag hem o kom runt halv sex.. Duschade o sminka mej sen stack jag t stan för ja hade lovat Alma Hoen att träffa henne haha.. O så ville Tresor oxå va me så vi möttes i stan runt 7.. lr a ja kom la försent men aja haha .. Så stack vi t Campino oo käka pizza.. MUMS.. Hundra år sen sist typ.. aaa vi satt där typ t halv 10 o tjöta ... snacka gamla minnen o sånt.. jättemysigt.. Sen stack Alma hem runt halv 10 så då stanna jag med Tresor i stan.. Vi gick runt lite.. Satte oss på mc donalds o värmde oss haha .. Sen gick vi runt mer.. Sen slutade det med att vi gick in i åhlenshuset där vi kunde värma oss iaf!! haha .. Satt där o prata massa o shejka o dooog av skratt alla konstigheter vi gjorde haha.. Han mobba mej oxå för att ja va handikappad o inte kunde göra en sak som har försökte lära mej haha XD haha anywaaay d va jätteroligt o få träffa honom nu innan ja ska åka .. :) Sen kom Faijsal för dom skulle t xoy så då sa jag Hejdå t dom o stack hem runt 12 :)

Kommer Sakna dig Tresor.. Du är min allra bästa vän och INGET kan komma mellan oss igen.. Aldrig att jag ger upp vår vänskap igen.. Aldriiiig! Killar kommer och går men VÄNNER består.. Och du är en ängel som förlät mej och ville vara min vän igen.. Jag har sagt d innan o jag säger d igen..FÖRLÅT.. Men aldrig mer.. Nu e d du och jag, no matter what! Älskar dej vännen ♥

Jag kmr sakna alla mina vänner men en månad går fort .. för oss iaf.. Frys inte ihjäl här bara haha.
Vi ska försöka skicka lite sol o värme till Sverige hahaha.. Måste bara säga att pratar i tel med Lulsim nu och han sitter och kommenterar allt jag skriver haha dumma albanåsna haha nää du e söööt Luliii ♥ Gonna miss u too..

Nä, måste nog packa vidare nu.. ska ut o röka oxå :) Ska försöka skriva om några timmar igen ska färga håret nu oxå.. Haha störd jag ääär.. I knoow..

Förresten en sak till.. Gogo du e så underbar.. kommer sakna våra långa konversatiooner på nätterna :( Men som sagt, Kommer ringa dig Srce ♥


Byee så länge people, skriver om nåra timmar igen.. innan vi åker t Landvetter!
Puss på er <3


 

Tell Me
Postat av: Anna :)

Aw babe! Vad roligt att du hörde av dig! :)) saknar dig jätte mycket. Men hoppas du har det underbart där borta! :D ååh älskling, såsöt. du är också en av dom bästa<3333 Hälsa ti henne mee! ÄLSKAR DEJ MI AMOR (L)(L)

2009-01-03 @ 14:09:34
URL: http://exclusiive.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0