CHIILEE . . . KOSOVO :D

Shuuuu

Jaaag vet ja har inte skrivit på skitlänge men d kmr ;) Måste bara säga att ja och min baby åker om 16 Dagar! Wiiee :D Bye bye Sweden ha d gött här i kylan medans vi njuter i Chile med massa sol o bad :D

Sen måste jag oxå säga att jag ska till Kosovo på våren :D Yeey :D
2 0 0 9   K o m m e r   B l i    B ä s t a   Å r e t   E v e r !

Jag sitter på jobbet nuu så nnu ska ja tjäna some caash. Ikväll blire utgång me älsklingarna :D as usual :P

Ajusste Gooogoo ska me mej t Chile :) Han får krypa ner i min resväska hihi :D


BEEEESSIIIITTTOOOO ! <33

Tell Me
Postat av: Erica

hahahhahahhhah.... SÅ TRUE!!!! piiiiissed... men nu är jag iaf drunken monkey här, sitter lite småfull i min ensamhet, kattis har åkt hem... jaa va ska man göra. Ingenting...tråk!!!

2008-12-11 @ 23:33:24
URL: http://nosecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Baaaaaaaaaaaaaambiiii

2008-12-13 @ 18:03:07
Postat av: your baby

weey :) kosovo then! ;)

2008-12-14 @ 18:38:16
Postat av: Hejdiii

ooh så orättvist :( men hoppas ni får skiit kul i chile . Ni får bada & sola & festa för mej me haha:D te kiiero <3

2008-12-14 @ 18:53:14
Postat av: Anonym

vart i kosovo ska du åka??

2008-12-27 @ 00:42:02

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0