Ooooh my good :D

Haar vekligen inte haft tid att skriva :/ men fan ska börja att berätta va som hände förra helgen :D

Fredag 21/11 hade vi gruppfest me jobbarkompisarna. Jag och Erica möttes i stan stack t systemet o köpte lite gott :) Sen kuta vi upp hem t Erica o börja förfesta :) Sen kom vi typ en timma försent men skitsamma haha. Kom hem t Kristian och Simon där vi alla skulle ha festen. Vi va inte speciellt nyktra nån av oss.. HAHA iaf d blev massa Dans, dricka, vattenpipa, cigg och massa massa skratt! Guuud vi hade så jääävla kuul! Vi körde några "lekar" haha packade som alla va.. Man fick en lapp där d stog nåt som man va tvungen och göra.. och d va inget ofarligt direkt men jag går ej in mer på det. Kan iaf bara säga att vi alla skämdes lite i måndags HAHAHA. Nee men ja svär d va sååå kuuul. Satt o sjöööng o tog massa massa koort! :D Jag säger ba Stackars Kristian o Simon.. Dom hade inte liiiite o städa dan efter asså..

Sedan runt 00.00 stack vi alla ut.. vissa stack t trädgårn men Erica, Jag, Kristian, o 2 andra killar.. om ja inte minns fel? :P haha aaa vi skulle t vimmel men Jag o Erica stack först t Swing där vi träffa nåra kompisar :D Sheejka lite o såå hha efter ett tag drog vi vidare t Vimmel där vi träffa Kristian.. Men strax innan två mådde jag så illa så att ja stack heem.. va helt borta på väg hem oxå :S

När ja kom hem mådde ja så illa o det sluta me att jag spydde tre gånger :( Blev för mkt dricka asså :P Oops ;)

Iaf d va verkligen en undeeerbaaart kväll me mina jobbarkompisar.. så sööta allihopa o vi ska ha en till gruppfest innan den stora julfesten på jobbet som e den 18/12 :D Weeiii

Häär e d lite bilder från kvällen med gänget ;)

 




Hahaha blev liiite många :) men men VI HADE FETT KUUL ! :D


Tell Me
Postat av: Perc

Someone has goodlooking friends :D

2008-12-04 @ 23:09:23
URL: http://onefootwrong.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0