GREAT!



O så är man sjuk igen! Asså vafan händer? Varför blir ja ALLTID sjuk vid olämpliga tillfällen? åååhh.. vill ej va sjuk.. Xoy ikväll ju! Heidis fest på lörda oxå! åååh fuck fuck fuck.

Iaf, ja sitter ändå på jobbet med fett hög feber. Inte nog med det, ja frös ju så jävla mkt hemma så ja tog på mig två par byxor o två tröjor strumpor o massa mer .. o nu när ja sitter här så DÖR ja av värme! På tal om värme, CHECKA VÄDRET !
Sååå
underbart! Men Neeeej, Nathalie blir sjuk så att hon inte kan sitta ute o njuta av solen :( Just my luck !

Jaja, får väl fortsätta jobba här o så om ca 5 min har jag rast o då blir det cigg i det fina vädret.. Fast att jag redan vet att min hals kmr fucka sig mer när ja röker :( ÅÅÅH!

Later! PussPuss

Tell Me
Postat av: Anonym

Noooo!!!!!! gumman :(

2009-04-02 @ 18:22:25
Postat av: Heidi

Pobreciita :( Hoppas du blir frisk snart älskling! & ja anser att d INTE e så smart att gå ut ikväll :O menmen tooo laate, nu e du säkert ute redan haha. Natti,natti..ute o festar no matter what haha. Te kiiiero <3

2009-04-02 @ 23:36:27
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0