Mina älsklingar :D


Först och Främst till min Underbaraste och BÄSTA Pappa som fyllde år igår :D
Grattiiisss Papitooo, te adoro ♥



Och Sen min Sööta Habiiibti Saraaaa som fyllde 20 år igår oxå :D
 GRATTIS GUMMAN Älskar deeej <33

Och sist men inte minst Min älskade Sunshine som fyller 20 år idag :D

 
GRATTIIIISSS ÄLSSSSK :D Te quierooo <3



Ncncnc folk blir ba äldre o äldre haha o jag e ftf skitunge :P haha ..
Nee ikväll blire middag med tjejerna :) myyys :) Now, Back to wooorky.

Pussss så länge :D

Tell Me
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeen faaaaaaaaaaaaaaaaan va äckliiiiig du eeeeeeeeeeeee assåå vf får sandra en fin bild o inte jaaaaaaaag öööööööööööööööööööö kill me hahah

2009-04-29 @ 21:59:53
Postat av: Anonym

Meeen vafaaaaaaaaaaaaaaaaan nathaliieeee fan va äääckliiiig du eee ta booort vf får sandra en fin bild men inte jaaa jävla nöördooo

2009-04-29 @ 22:01:22
Postat av: Anonym

tack älskling :D du blir snart stor du me ska du se besitos

2009-05-02 @ 08:01:58
Postat av: sushiiiinee

Hahhahahahha SARA diin bild är jättefiiin ;) Nattttta :)

2009-06-16 @ 16:26:39

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0