Wuppsii..

Long time sen ja uppdaterade.. igen :s .. Förlåt men jag har faktiskt inte haft tiiid :s .. På sista tiden ha jag iaf gjort massa massa roliga grejjer :) Helgen som var blev helt lyckad med Grillning i fredags med alla underbaringar, Varberg lördag dag+fika på kvällen i lördags och Shopping+pizza+Utsiktsplatsen med sylvia erkan och alfred+chill på kvällen med vänner igår :) Och jaaa jag har faktiskt otroligt många bilder o lägga upp.. dom kommer. I Promise!

Just nu sitter jag på jobbet o gör absolut ingenting.. för att chefen håller på o fixar en grej så vi kan därför inte börja jobba riktigt än..

Imon ska ja va me min Anniii ♥  Vi skulle typ sola + fika lr nåt?? Myyys iaf ! :D

Tre arbetsdagar denna vecka, Torsdag e d valborg=FEST o sen partyweekend I think (?) :D

Yeye, back to work.
Mwuaaah ♥



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0