Worky ! :)

Heej :)      
Natii is back to buisness agaiiiiiin :D

D va ett tag sen man va här .. Va ju sjuk hela förra veckan men nu e jag äntligen tillbaka.. SÅ otroligt jobbigt o ba va hemma ju?! hehe .. ajaa Hade rast nyss.. så d blev lite cigg o telefonsamtal .. som vanligt..

FAN, Erica! Saknar dej här på jobbet ju.. Men lycka till på ditt nya jobb gumman :) ♥

Ikväll ska jag nog träffa en kompis.. annars får ja väl träffa haider som typ tjatar sönder mitt huvud om att träffa han :P haha skoja gubben, du e soft ;) hehe Annars vet jag att jag ska kolla på spårlöst försvunnen ikväll oxå.. Dom ska ner t Chile o leta upp släkt.. Så MÅSTE se mitt underbara land och få årets ångest och längtan tillbaka t Chile buhuuu :( Synd om mej va? hahaha.. Flum.se =)

Nee nu tycker jag att det ska bli helg fan.. lr varför inte Onsadgen den 25:e Mars? Lööön! Vilket betyder SHOPPING och onödiga utgifter för min del. Sen löneetorsdan längtar man inte liiiiiite till haaa :D o Helgen där oxåå Ouuff ;)

Helgen har annars vart helt okej. Fredags va jah hos sara o sen fika vi :P Sen i lördags Va jag på Xoy med Johanna :D o såå va andra vänner där oxå så d va niiice. Så längesen ja träffade min Johanna så d va jätteroligt o va me dej igen huun :) Bra musik o skön stämning.. Lyckad kväll iaf :D hihi..

Nee nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag uppdaterar mer senare ;) Puss så länge sötnosar ! :)



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0