051109

Sitter här på jobbet och jobbar på som vanligt :)
E jävligt trött för ja kunde absolut inte sova inatt! Somna runt 7-halv8 lr nåt. Blää på att man vänt på dygnet.

Jag har inte orkat skriva nåt här eftersom jag har varit väldigt upptagen o sånt på sistonde. Stort projekt typ, Och det har inte varit d lättaste heller men Tack alla ni som funnits vid min sida iaf :) ♥

Sen vet jag även att vissa förväntar sig att jag ska skriva SKIT om dem. Men bara för att dem skriver om MEJ i sina bloggar o andra ställen så betyder det inte att jag sjunker lika lågt.
Jag kan endast säga en sak, GUD FINNS. Han vet exakt allt och förmodligen kmr folk inse saker&ting sen.
Jag har sagt det innan och säger det igen : Dios Castiga! Pero no a Palo ;)

Anyway, Ikväll ska Srdjan och Jag, äntligen ta våran efterlängtade fika :D Så som han skrev i sin blogg idag; att vi har känt varandra ganska länge men vi har typ aldrig riktigt tatt tag i att komma varandra närmare :P Hehe men bättre sent än aldrig. Vet att han är en jättegullig person med stort hjärta :)

Ne nu har jag rast igen så jag ska ut o ringa min älskling :)

Besos ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0