Fredag :)

Hej alla söta!

Härligt med fredag idag va.. Fick dock åreeeets chock när jag vaknade o kolla ut genom fönstret. SNÖ! Hallå snööö! Fyfan nu e depp-perioden veeerkligen häär. Nu vill man ba åka iväg. Usch.

Igår blev fan så jävla misslyckat. Älsklingen och jag skulle t Xoy, blev ej så. Så vi stack t Harrys ist and Guess WHAT? 2 pers, jag skojar inte 2 fucking pers!
Så vi gick vidare t Gamla swing, Puls lr va d heter. Dom ha verkligen gjort det fint där inne :D Men eeey, en bartender och två pers vid baren o 2 andra sittandes. WTF? Ingeeeeeeeet folk alls! Så vi stack lika fort som vi kom dit :P

älskling körde hem mig där stog vi o prata lite o så.. Sen åkte han hem=)

Va ju självklart vaken halva natten oxå .. ncnc måste vända på dygnet fan. Help me??!

Nu ska jag sätta igång o sminka mig innan min mami flippar sönder. Ska åka t Knalleland med henne och ikväll blir det Fika me mina Tjejer! ♥


                                           Typ såhääär mkt snö! ... Okej då... Inte riktigt så mkt ;)


Tell Me
Postat av: Srdjan D. Simic

Ja, de smakade helt underbart =) Älskar bullar och gifflar...

Söt du är gumman, det är klart att du får länka till min blogg, jag känner mig bara hedrad att du vill det :)



Besos (det heter väl så?) annars säger vi puss hehe

2009-10-16 @ 16:22:26
URL: http://srdjansplace.wordpress.com
Postat av: Anonym

nej jag vet :O:O VAFAAAN!

aja vi får väl se vad som händer..

i värsta fall får jag väl göra ny elr ngt :S <33



saknar dej baby (L)

2009-10-19 @ 16:52:54

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0