AJ!

Heej alla söta!

Sitter här och har ont i mina öron :(
Ha ju vart sjuk ganska länge men ist för att bli bättre så blir jag sämre! just my luck !

Iaf.. min helg ha varit ganska lugn.. Fredags va ja med Sylvia, Alfred och Erkan.. Vi kolla på film o åt massa gott :D ... träffade även sara en stund på kvällen :)

I lördags gjorde ja naaaaaaada förutom att ja va hos mej med sylvia o erkan :D

Igår va jag o älskling i göteborg :D Va i kviberg där älskling köpte mascara o godis t mej :D
Sen åkte vi in t stan i gbg o tog d luuuugnt sen åkte vi t Borås o käka pizza och completos(?) haha completos e chilensk mat typ :P

Sen satt vi o spela kort o myste ba :D

Nee nu ska jag va lite social här ;)

Puss så länge!


Här får ni några gamla bilder på oss :D

 


Tell Me
Postat av: FS

sv: Kanske ;)

Fast jag en en person här på bloggen bara så duvet =) kram

2009-09-15 @ 17:17:30
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Helena

Japp helsvensk! Men ingen tror på mig, de flesta gissar på bosnier/chilenare hah!

2009-09-16 @ 16:45:11
URL: http://thehalloffame.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0