Måndag 21 september 2009

Hej alla Söta!

Måndag igen nu då.. Hmm känns ju sådäär:P E jääävligt trött nu.. vill ba SOVA!

Iaf, min helg ha vart underbaaar :D
Torsdag blev d utgång med tjejerna :)

I fredags va vi i gbg o firade nationaldagen på Ay Caramba ;)
Det va verkligen underbart! Underbar stämning, underbar musik och En av dom
roligaste kvällarna i mitt liv! ♥
Folk dansa lite Cueca (Nationaldansen typ), Sen kom "Los Hermanos Bernal" & "El Axel"
Alla chilenare såklart.. asså aa Kvällen va vääldigt lyckad. Dessutom va jag där med
bästa sällskapet så d kunde inte bli bättre! ♥

I lördags va jag otroligt seeeeg :/ o sen på kvällen va ja ba me älsklingen.. Vi gjorde inte så mkt.. va ute lite sen va hos mej åt Chilensk mat, typ empanadas de queso o sånt :D Mys <3

Igår va jag med Sara o Heidi. Vi va hos sara där hon hade massa gäster .. Firade Bajram :)
Btw, Eid Mubarak t er alla som Som firar detta nu :) ♥
Iaf, Hos sara fixa vi ögonbryn.. FINALLY. Haha Sen kolla vi på Film, Bombay Dreams.. Jag o Heidi tyckte om den iaf ;) haha o så åt vi typ gurka o morötter med dip, Mums !
Det slutade med att både jag o Heidi sov över hos Sara.. O vakna runt 7 imorses.. :S uäääk.. Omänskligt att gå upp så tidigt! Haha..

Nu sitter jag här på jobbet .. En väldigt Trött Nathalie.. ni förstår varför va? :)


                                                                                 ♥

 Me, Myself & I idag =)


Tell Me
Postat av: Anonym

Que bkn que lo pasastes igual de bien que nosotros. Saludos. Hermanos Bernal

2009-09-30 @ 22:04:30
URL: http://hermanosbernal.com

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0