Godmorgon?

Heej underbaringar.

Jag e såå trött idag asså.. Min dag igår va verkligen fullspäckad haha.

Först hade jag tid hos läkaren. Sedan åkte jag hem och bytte ochså. Därefter promenera jag ner till stan o mötte Erica :) som sagt hundra år sen sist! Vi satte oss på expresso house och fika och tjöööta. Vi hade missat ganska mkt i varandras liv :P hehe. Jag tog btw en Ischai där igår. Skiiitgod! Den måste ni testa ;) När vi satt där kom även Jessica och Sanna förbi. Jävla bruna as, säger ja bara haha.

Sen gick Erica och jag till druvefors där vi sa hejdå och jag fortsatte mot göta och mötte upp Sandra :D
Vi promenera in till stan för hon skulle till frisören, så jag hängde med henne dit :)
Satt där inne meed henne ända tills hon blev klar med håret. Fiiint blev det såklart :) Vid halv 6 kom Bella dit oxå och då gick vi och satte oss på viskan :)

Och jaa, resten av min kväll bestog av viskan haha. Sina kom runt 9 så vi tre satt där och prata och umgicks :) Sedan vid 11 kom Elin och Mirsad :) Trevligt trevligt. Tills slut var det bara Elin, Mirsad och jag kvar och när vi skulle till busstorget för att ta bussen fick vi verkligen kuta! Det regnade söönder och vi blev sååå blöta för den lilla sträckan.. bruuuuhhh..

När jag hoppade av bussen inatt så mötte sylvia mej.. Vi satte oss och tog en cigg och bara prata :) Sen när jag gick hem så prata jag först med lite kompisar sen stendecka jag! Haha jag va verkligen stentrött..

Nu ska jag skicka bilderna från Ayia Napa till Nadia :) Så vi hörs sen sötnosar :) PUSS

                                                   Nadia, Sara och Anna i cypern :) ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0