Hatar läkare o allt som har med dom o göra!

Hej bloggen!

Idag har jag haft fullt upp på sjukhuset.. Nu nuuuuuuuuuuuuuuuu nuuu kom dom på att operationen gick fel and guess what? Dom ska göra en fucking hudtransplantation! Dom ska allså ta hud från min mage o sätta fast på mitt öppna sår!! Ååh jag blev så arg så jag vägrade göra d idag.. så nästa vecka gäller det.. =(

Ska alldeles strax börja gå. Ska promenera ner t stan där jag ska möta Sandra :) Vi ska gå o sola och prata om våra framtidsplaner :D hihi.

Så vi hörs ikväll sötnosar. Ska förmodligen träffa en vän ikväll men jag lovar att uppdatera ändå!

Puss och kram på er :)


Gammal bild på sandra och mej. Alanya 2008!

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0